Ketogenic Etc. Dijital Kreatif Ajansı

7 Adımda Web Site Trafiğinizi Artırın

7 Adımda Web Site Trafiğinizi Artırın

 
Günümüzde 2 milyarı bulan web site arasında ön plana çıkmak ve görünür olmak oldukça önem kazandı.
 
Akıllarda tek bir soru var; “web site etkileşimi nasıl artırılabilir?”
 
Web site etkileşimini artırma anlamında mutlaka faydasını göreceğiniz önerilerimiz ile sizlerle birlikteyiz.
 
Öncelikle, internet site trafiğinizin neden düşük olduğunu irdeleyecek olursak bunlar arasında en büyük sebep, kullanıcı deneyimi odaklı olmayan bir web siteye sahip olmanız olacaktır.
Şimdi, 7 adımda özetlediğimiz web site trafiğini artırma metotlarımıza geçelim.
 
1. İstenen Bilgiyi Kullanıcıya Veren Özgün İçerik Yapısı
 
Site etkileşiminde, web site ziyaretçileri bir sebepten ötürü web sitenize giriş sağlarlar. Site ziyaretçilerine, web sitenizi ziyaret etme sebebi oluşturacak kaliteli içerikler sunmazsanız onlar da web siteniz ile etkileşimde bulunmayacaklardır.
Özgün içerik yapısı, arama motoru sıralaması da dahil olmak üzere web sitenizin kalitesi için çok önemlidir. Kullanıcı ziyaret süresinin uzun olması için kullanıcılara özgün ve nitelikli içerikler sunmanız gerekir.
 
2. UX ve UI Tasarımı Açısından Konforlu ve Keyifli Site Dolanımının Sağlanması
 
%100 olarak kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimine odaklanarak tasarlanmış ve gerekli donanımlarla donatılmış bir web site; internet kullanıcılarına, gezinimi keyifli bir web site deneyimi oluşturur.
 
3. Kolay ve Anlaşılabilir İçerik Ağı
 
İnternet sitesi trafiğinde, içeriğin kolay anlaşılabilir olması da içeriğin doğru kullanıcıya, doğru şekilde ulaşabilmesi açısından önemlidir. Anlaşılamayan içerik, web sitenizin bounce rate (hemen çıkma oranı) puanını artırmaktadır. Bu durum da internet site trafiğini olumsuz etkileyen etmenler arasında yer almaktadır.
 
4. SEO Uyumlu Anahtar Kelimelerle Bezenmiş Web Site Örgüsü
 
SEO’ya uyumlu donanım ve içerik altyapısı, web site trafiğini artırmada olmazsa olmaz etmenlerin başında yer almaktadır. Çünkü web siteniz, SERP ekranının bir ürünüdür. Kısaca arama motorlarında ne kadar var olabiliyorsanız kullanıcılar için de o kadar var olabilirsiniz. Bu nedenle internet sitenizin kilit noktalarda, doğrudan ilişikli olduğu anahtar kelimelerin tespit edilip bu doğrultuda site içerik planı oluşturulması gerekir.
 
5. Yazılımsal Açısından Web Sitenin Optimize Çalışması
 
Web site hızınız, web site görsel içeriklerinin sıkıştırılması ile içeriklerin optimize bir şekilde çalıştırılması gibi nedenler başta olmak üzere arama motorlarında, web site kalitesinin yüksek olması ve site ziyaretçilerinin rahat bir şekilde sitede gezinebilmeleri gibi sebeplerle sitenizin yazılım altyapısı optimize çalışıyor olması gerekir.
 
6. Arama Hacmi Bazında Rakip Analiz Takibi
 
Anahtar kelime analizi, sektörel rakip analizi ve popüler kelime analizleri size web site oluşturma ve geliştirme aşamasında çok nitelikli bir şekilde yön gösterecektir. Mevcutta web sitenizde var olan anahtar kelimeler ile optimizasyon çalışmaları belirli aralıklarla yapılmalıdır.
 
7. Web Site İçeriği ve Tasarımı Kriterinde, Web Sitenin Her Zaman Güncel Kalması
 
Web siteler, canlı birer organ gibi değişime uğraması gereken platformlardır. Günümüzün değişen teknolojik koşullarına ek olarak değişken internet kullanıcı davranışları da göz önünde bulundurularak web sitenizin bu değişime adapte olması çok önemlidir.
 
Yukarıda bahsetmiş olduğumuz kriterler; web sitenizin, doğrudan web site trafiğini artırma dışında web sitenizden aldığınız verimi de doğrudan artıracak olan yöntemlerdir. Bu maddeleri göz önünde bulundurarak web site trafiğinizi kolaylıkla artırabilirsiniz.
 
Ketogenic etc. web tasarımı yaparken web site etkileşiminizin yüksek olmasını sağlayacak web tasarım ve yazılım çalışmalarında bulunmaktadır.
 
İdeal web tasarım hizmetleri, Ketogenic etc.’de! Hızlı ve ücretsiz teklif almak için buraya tıklayabilirsiniz.